Târgul de turism recent încheiat la Romexpo a oferit privitorilor ocazia să admire fuziunea conceptelor de Black Friday şi early booking în cel mai neeconomic mod pentru consumator.
M-am dus la târg stimulat de oferta Blue Air de reducere de 20% la toate rezervările făcute în intervalul 18-20 noiembrie (prima zi a intervalului era Black Friday-ul autohton iar ultima marca încheierea târgului de turism). Mai exact, tentaţia a venit în momentul în care am observat că o simulare de preţ făcută în seara de 17 noiembrie pentru o cursă Bucureşti-Larnaca din aprilie era, ca prin minune, mai ieftină decât aceeaşi simulare făcută o zi mai târziu, în perioada de discount de 20% , dovadă că strategiile de Black Friday practicate de marii retaileri de electrocasnice şi IT pot fi copiate cu succes în zone unde te aştepţi mai puţin. Întrebând la standul Blue Air explicaţia a fost că, poate, mai multe persoane făcuseră rezervări în noaptea de joi spre vineri iar în felul asta numărul biletelor mai ieftine se împuţinase drastic…Continuarea
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu