Ati dat peste produse si servicii unde in instructiunile de utilizare se gasesc tot soiul de sfaturi ca pentru prosti, gen nu inghiti partile mici, nu puneti mana in partile in miscare, etc, etc? Companiile care vand asa ceva stiu ca pot fi date in judecata de consumatori daca nu le ofera mura in gura totate instructiunile posibile si fac tot posibilul sa se acopere. Sa vedem cum decurg lucrurile in reteaua privata de sanatate Regina Maria, va fi o poveste instructiva pentru Romania, mai ales ca in acest caz clientul trebuie sa stie totul, eventual sa ofere instructiuni si angajatilor companiei.
Am luat o trimitere de la medicul de familie pentru cardiologie cu ceva timp in urma. Unde sa merg, unde sa merg, aleg in final Regina Maria, ca deh, privati, mai seriosi, etc. Sun si obtin o programare abia peste o luna (aveam sa aflu ca exista un singur medic ce lucreaza in regim de decontare cu CASMB acolo, probabil e mai profitabila taxa de consultatie decat suma primita de la stat). Merg, sunt consultat, stabilesc la receptie data controlului inclus in pachet. Evident, peste inca o luna.
Din pacate nu ma pot incadra in ziua stabilita si sunt nevoit sa reprogramez sunand in call center. Stiti deja , obtin alta peste inca o luna. Ei bine, ma prezint disciplinat la receptie la data stabilita din call center dar sunt refuzat ferm pe motiv ca "a expirat trimiterea, e valabila doar 90 de zile!".
Aici simt ca imi pierd rabdarea. Bine-bine, dar ce, mi-am dat singur programarea? De ce nu ati verificat valabilitatea in momentul reprogramarii? Nu aveam cum, in call center nu se pot obtine datele personale ale pacientului, dumneavoastra trebuia sa va asigurati ca obtineti o programare in interiorul valabilitatii trimiterii. Pai cum sa verific, daca trimiterea ramane la dvs in momentul consultatiei? Trebuia sa sun eu medicul de familie si sa il intreb cand mi-a dat trimiterea ca sa verific daca e buna programarea din call center? Nu se pot macar instrui operatorii call center sa avertizeze pacientii sa verifice daca programarea furnizata tot de call center e valida?
Ma rog, intrebari retorice, nu am de ales, plec acasa sau obtin o consultatie cu plata mi se spune, ca tot e medicul liber. Cer insa sa depun o sesizare scrisa. Supriza, nu se poate. "Aveti o rubrica pe site pentru reclamatii daca vreti". La insistente repetate pentru a face o reclamatie scrisa sau pentru a vorbi cu un supervizor, intr-un tarziu am o convorbire telefonica cu superiorul fetelor de la receptie. Unde se vantura cam aceleasi argumente si contrargumente si, ca o favoare, mi se accepta cererea de a depune o reclamatie scrisa, " cu conditia sa mentionati in aceasta ca ati vorbit cu un manager care a explicat situatia". Cred ca nici comunistii nu erau atat de ingropati in proceduri. Scriu sesizarea, spun in final ca am vorbit cu un manager dar care nu mi-a oferit o rezolvare, si dau sa o predau la receptie pentru un numar de inregistrare. Fata de acolo o ia repede si adauga si ea cu pixul propriu sub semnatura mea "Pacientul a fost preluat si de catre managerul clinicii RM Enescu la ora 13,35 si informat de procedura".
Asta e povestea, ce parere va fac privatii de la Regina Maria?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu