miercuri, 11 ianuarie 2017

Sa radem cu si de Alina Mungiu-Pippidi

Intr-un editorial formator-moralizator din Adevarul, mama-surogat a societatii civile trage de urechi opozitia neinspirata, apara statul de drept si cheama oamenii in strada anti-Victor Cirobea, ca exercitiu de coagulare a unei opinii anti-psd si liant pentru tinerii frumosi si liberi cam discreti in ultima vreme...Ce mi-a starnit rasul a fost tocmai fraza de mai jos, mostra de megalomanie delicioasa: "Dragnea şi Gabi Firea au cîştigat enorm jucînd rolul constructiv şi moderat, acuma opoziţia le lasă complet rolul raţional şi se autodistribuie în ăia certăreţii, recalcitranţii, care ştiu doar ce nu trebuie făcut? Păi e reţeta înfrângerii, pe asta s-au tot pierdut alegeri în România pînă cînd am mai tras noi dreapta la realism în anii nouăzeci. A cui strategie e asta? Unul din ăia care au pierdut alegerile şi nu se poate opri? Afară cu el, şi dacă era de la servicii, să treacă la monitorizat Russia Today, că eu mai am şi examene şi trebuie să mă duc şi pînă în Afganistan, şi să nu se mai bage în politică internă pe viitor.." Deci opozitia in anii '90 a fost trasa la realism de madam Pipiddi...deci stim cui sa-i multumim pentru restitutio in integrum si privatizarile pentru un euro?...ma rog, imi place si lista de activitati pentru copii cuminti sugerata de Alinuta-monitorizati Russia Today (poate ii explica cineva ca dupa alegerea ui Trump propaganta anti-Putin nu mai vinde bine) si bulgariti-va la mitingul anti-Ciorbea...Frumos, copii. Si n-o mai plictisiti pe tanti Alina ca nu-si vede capul de treaba si trebuie sa dea o fuga si in Afganistan, sa-i lumineze pe papuasii cu turbane cum e cu societatea deschisa.

Cu toate astea, de ce cred eu ca ar trebui sa mergeti totusi la mitingul anti-Ciorbea? In primul rand, pentru ca acolo vor fi si Alina Mungiu Pippidi (care recomanda in Adevarul ca participantii sa vina fara insemne de partid), Turcan, poate madam Cosette si neaparat Ghinea, poate Julien...Stiu, va calca pe nervi, dar nu va grabiti, sansa noastra e ca aseara a nins mult...Stiu, e miting cu program si lozinci deja scrise dar cine poate controla bulgarii care vin din multime?...Nu aveti decat sa invocati scuza ca tinteati in portretul lui dragnea sau in balconul avocatului poporului dar vantul, parsiv, a purtat bulgarii in dintii alinutei, a lui cristinel si companiei tehnocrate...Eu zic ca merita!!! Iar doamna Pippidi e chiar usor de nimerit, avand in vedere dimensunile...Sa ne bulgarim aparans societatea civila!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu