Pe site-ul Gandul de azi, un advertorial frumos ambalat despre ING. Eterna schema cu sondajul pentru testarea cunostiintelor financiare. O banca il comanda, face intrebarile si formuleaza concluzia in 2 pasi: 1) explicit-respondentul mediu e cam handicapat dpdv financiar; 2) implicit-daca nu vrea sa ajunga in sapa de lemn ar face bine sa vina cu banii la noi sa-i administram. Sondajul ING avea 13 (na, numar cu ghinion) intrebari iar la finalul lor erau oferite amabil si raspunsurile, sa nu aiba insomnii respondacii precum individul care se framanta “cine si cu cu ce scor l-a invins pe Napoleon la Warterloo?”.
Ei bine, nu va mai perpelesc, cititorii Gandul, mai inteligenti decat cei care ar trebui sa le administreze banii, au sesizat ca doua dintre cele 13 intrebari aveau raspunsurile furnizate de ING gresite! Ha, ha, ha. Conform propriei grile de evaluare, ING are deci un nivel de cunostiinte MEDIU dpdv financiar.Interpretarea rezultatului in acest caz in testul bancii: “Felicitări! Probabil că vă simtiţi confortabil în administrarea finanţelor dumneavoastră. După ce aţi colectat toate informaţiile relevante, vă simţiţi capabil să luaţi singur deciziile”. Bravo ING!.Ia fa deci bine si administreaza-ti singur banii fara sa mai atragi si banii prostilor pe care sa-I blochezi cu anii in united-linked-uri la care comisionul de rascumparare in primii ani rivalizeaza cu marimea intregii sume.
Vezi aici intregul test, intrebarile cu raspunsuri gresite sunt 6 si 7, ambele legate de un imprumut ipotecar (gura pacatosului?). Mai remarc in incheiere, cumintenia cu care Gandul a tratat incidentul, nici o urma de ironie la un ziar care stie sa fie atat de acid (evident, cand nu-si calca pe bataturi interesele comerciale).
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Hm, oare pentru ca am cu adevarat scor de 13 din 13 sfatuiesc eu pe toata lumea de vreo 4-5 ani incoace sa nu isi faca credit?
RăspundețiȘtergere:)))))))
RăspundețiȘtergerela ambele intrabari raspunsul furnizat de ING era evident corect astfel:
RăspundețiȘtergerela 6 raspunsul b avea menirea sa-l convinga pe client sa i-a credit pe 30 de ani ... ca sa contribuie (in mod corect) mai mult la bunastarea aengi...
la 7 raspunsul b avea menirea sa-l convinga pe client ca e o nimica toata rata cu pricina, vorb-aia sub 500 de lei si deci poa' sa ia linistit credit
vezi, totu' e o problema de perspectiva...
si inca o remarca: nici ziaristii nu au un standard de inteligenta prea pretentios... ca dna Loredana sigur nu s-a prins care-i treaba... de deontologie nu zic nimic
da' acu' corect ar fi sa recunosc ca au fost extraordinar de exagerat de prosti si penibili bancherii cu chestia aia... si au si dat bani... n-o acu' gandeste-te tu ca asa dau si targetele!
Parerea mea despre ING s-a conturat de acum 3 ani, de cand am avut ocazia de a le "inspecta" contractele de asigurare si dedesubturile lor...
RăspundețiȘtergere