luni, 23 mai 2016

Am aflat cine a lansat informatia cu vecina lui Condrea

De fapt, l-am intrebat pe mail pe Catalin Tolontan pe blogul caruia o vazusem ieri, iar acesta mi-a spus ca ei au aflat-o inca de acum o saptamana...Deci ne-am lamurit de unde vine informatia (vecina care declara ca l-a vazut abatut iar Condrea i-am marturisit ca daca ar trebui sa fie inchis mai bine se omoara)... O informatie care a contribuit la detensionarea situatiei duminica si la concluzia ca e sinucidere curata si nu una asistata...Acum, eu nu-mi amintesc sa fi aparut prin serialul Hexi din GSP, prin episoadele anterioare, o atare informatie, dar poate am citit eu pe diagonala si mi-a scapat....Cert este ca daca era publicata, vazuta si trase concluziile de rigoare, poate se gandea cineva ca seful Hexi merita ceva arest preventiv (spre binele sau) sau macar un filaj de Doamne ajuta....ce sa-i faci, ghinion!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu