luni, 1 august 2016

Despre castraveți, economie de piață și competența PR-ului Kaufland

Sunt de două ori mai scumpi în România ca în Germania castraveții murați ungurești sau angajații Kaufland România sunt de două ori mai incompetenți/hoți decât cei germani?

Un articol a stârnit multe comentarii și un drept la replică din partea companiei Kaufland. Pe scurt, era vorba despre un român ce a postat pe net două fotografii care înfățișează același produs-castraveciori murați ungurești, la Kaufland Turda din România și Kaufland Aachen, din Germania. Priviți cu atenție fotografia. Vedem două prețuri, exprimate în lei și euro pentru același produs, vândut în același borcan de 720 ml. Prețul în euro este de 1,69 iar cel în lei de 14,99 (prețuri psihologice). Faci conversia euro/leu la cursul zilei și descoperi că e de două ori mai scump în România. Ocazia cu care PR-ul companiei Kaufland a trimis un drept la replică în care explică mecanismele economiei de piață și grija față de clienți (îl găsiți în textul original intregral), sugerând un proces dacă nu va fi publicat integral și nu se vor face corecțiile în text...Continuarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu