miercuri, 9 iunie 2010

Cati bani salvezi ocolind cu low-cost-ul

Ma batea gandul sa vad Florenta, prea imi vorbeau elogios niste amici despre perla Toscanei. Caut niste oferte prin Booking.com pentru octombrie (desi ideal ar fi sa vedeti orasul in septembrie spun cunoscatorii, cand ploile sunt rare) pentru a profita de tarifele accesibile. O camera cu mic dejun, 4 nopti de cazare, hotel 2 stele, in jur de 250 de euro pentru 2 persoane. Buun. Acum sa vadem cum ne descurcam cu transportul. La curse directe am ramas dezamagit. Taromul nu zboara la Florenta, Carpatair-ul o face, cu escala la Timisoara. Costul biletului este insa piperat pentru mine: 160 euro la inceputul lui octombrie, deci 320 euro pentru doua persoane, mai mult decat costul cazarii cu mic dejun in sejurul pe care mi l-am ales. Nt, nt, nt. Nu imi permit. Brusc imi vine o idee. Daca zbor la Pisa si ma duc apoi cu autobuzul la Florenta (80 km)? In octombrie (5-9 octombrie), pretul unei curse dus intors cu Wizz Air este de 120 de lei! Doua persoane 250 de lei. Autobuzul Pisa-Venetia costa 8 euro, 16 dus-intors, iar durata calatoriei este de o ora. Fac o comparatie. Transportul cu low-cost-ul si autobuzul m-ar costa mai putin de 100 de euro pentru 2 persoane si peste 300 daca aleg cursa de linie a Carpatair-ului, care ma plimba in plus si pe la Timisoara. Motiv din care va sfatuiesc sa cautati mereu alternative cu low-cost-ul spre orasele din vecinatatea destinatiei dvs, daca nu exista zbor direct cu respectiva companie aviatica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu